VENNETREFF I ARENDAL.
Fredag 05 juni 2026 kjørte vi fra Porsgrunn til Arendal for igjen å hilse på gjengen vi har truffet i Puerto Rico på Gran Canaria gjennom flere år, og som vi igjen skal treffe der nede igjen i november 2026.
Pia og jeg (Tore) hadde et hyggelig treff i Arendal med Eva & Ivar - & Anne Grethe og Idar. Denne filmen på 12 minutter viser litt fra dette. Lagt ut med tillatelse av gjengen. Forøvrig er Arendal en koselig maritim by på sommertid.
Fredag 05 juni 2026 kjørte vi fra Porsgrunn til Arendal for igjen å hilse på gjengen vi har truffet i Puerto Rico på Gran Canaria gjennom flere år, og som vi igjen skal treffe der nede igjen i november 2026.
Pia og jeg (Tore) hadde et hyggelig treff i Arendal med Eva & Ivar - & Anne Grethe og Idar. Denne filmen på 12 minutter viser litt fra dette. Lagt ut med tillatelse av gjengen. Forøvrig er Arendal en koselig maritim by på sommertid.
- Category
- ARENDAL
- Tags
- Arendal, vennetreff, Idar
Commenting disabled.


